Om Tv pakken

 

Dette er en opfølgning på tidligere mail om udfordringen hos YouSee med registrering af din TV-pakke.

Desværre er det ikke lykkedes for YouSee at færdiggøre det endnu og vi har fra YouSee fået denne information, som hermed videregives til dig.

I forbindelse med at jeres tv-aftale overgår til AF86, er der desværre opstået en fejl i forbindelse med flytningen af jeres adresser fra jeres nuværende aftale med YouSee og til AF86.

Vi arbejder på at løse problemet. I øjeblikket kan vi ikke melde ud hvornår vi forventer det virker, men så snart vi ved mere, modtager I nærmere information.

Jer der har bestilt bland selv, har derfor ikke mulighed for dette i øjeblikket og har derfor kun adgang til de kanaler der er igennem jeres tv stik.

Venlig hilsen

YouSee

 

Som tidligere meddelt er der ikke problemer med selve TV-signalet på antennestikket.

Bestillinger hos YouSee af login og evt. boks/kort, må desværre afvente til de er klar.

På grund af disse problemer, vil vi ikke opkræve for TV-pakken den første uge. Opkrævning vil derfor først ske fra den 8. april. Har du allerede betalt for hele april måned, vil du blive refunderet en uge på næste regning.

Vi beklager igen og informerer yderligere når vi har ny information.

 

Med venlig hilsen

ANTENNEFORENINGEN AF 1986
Stationsparken 37
2600 Glostrup
Telefon: +45 7799 2955
www.af86.dk